Najboljši ponudniki za izdelavo spletnih trgovin

Vas zanima, kje in kako do svoje lastne spletne prodajalne, s katero boste izboljšali uspeh svojega posla oziroma si zagotovili dodaten zaslužek? Ponudnikov je na tem področju tudi pri nas precej veliko, vendar je potrebno vedeti, kako med njimi kar najbolje izbrati, saj cena ni prvo merilo. Če povemo drugače: nekateri vam bodo ponujali »fičke«, drugi »mercedese«, vi pa boste verjetno potrebovali »golfa« – torej srednjo izbiro, pri kateri dobite po primerni ceni kakovost in vse tiste funkcije, ki jih boste dejansko uporabljali.

Nič vam ne koristi poceni prodajalna, ki ni uspešna, saj »vozi počasi«, prav tako pa verjetno tudi pri svojem vozilu ne bi nikoli že takoj izbrali ogrevanih sedežev in adaptivnih luči, če veste, da pridete na cilja tudi brez njih – in za precej manj denarja.

Kaj potrebujete?

Da bi dobili kar najboljši odgovor na to vprašanje, se je najbolje obrniti kar na ponudnike same – in si pogledati, kako stvarem strežejo pravi profesionalci, kaj nudijo in kaj od tega je najbolj pomembno. Ms3.si izdelava spletnih strani in trgovin je pri nas eno tistih podjetij, ki se lahko pohvali z bogatimi izkušnjami.

Naj vam postrežemo samo z nekaj podatki o podjetju, kjer gre izpostaviti predvsem sledeče:

  • Pri izbiranju med ponudniki velja vedno misliti na to, kakšen bo učinek posamezne stvari, ki vam jo ponujajo. Nekateri paketi vsebujejo funkcije, ki vam morda ne pridejo prav, drugi pa so preobsežni – najbolje je, če izberete srednji paket, ali pa dejansko sami poveste, kaj želite in česa ne. Moduli, ki vam trenutno ne pridejo prav, se lahko dodajo tudi kasneje, ko bo vaša spletna trgovina že zrasla!

  • Razmišljajte z mislijo na uporabnika oziroma potencialnega kupca. Kaj je tisto, kar ga bo prepričalo za nakup pri vas? Vsekakor mora biti prodajalna zastavljena tako, da je zanj čim bolj pregledna in čim bolj praktična, prav tako pa se mora takoj zdeti tudi ugodna. Tako imenovana hitra blagajna pride vedno prav, pa tudi na možnost namestitve gumbov za razne akcije in popuste ne gre pozabiti.
  • Odločite se za funkcije, ki vam olajšajo poslovanje. Samodejno »zbiranje podatkov« o prodaji, ki vam pomagajo pri stanju zalog in potrebi po novem naročanju, je še kako dobrodošlo, prav tako povezava z računovodskim programom ter morda povezava z dostavno službo in podobno. Delo, ki je povezano s »papirologijo«, si čim bolj zmanjšajte – če bo spletna trgovina uspešna, boste imeli že s pripravljanjem paketov za odpošiljanje toliko dela, da bi bil še zapleten »birokratski« del popoln nesmisel.

Preberite si še prispevek o tem, kako pomembna in koristna je lahko multifunkcijska naprava.